برتر فایل

برتر فایل

یک فروشگاه مرجع با هدف انتشار آموزش‌های کاربردی از نرم افزارهای مهندسی (CAD CAE CAP CAM)، تحقیق، پروژه، جزوه، کتاب و... است که به منظور دسترسی راحت تر، سریع تر و ارزانتر شما دانشجویان و پژوهشگران به تحقیقات مد نظرتان تاسیس شده است

مهندسی کنترل

مهندسی جوش

مهندسی رباتیک

مهندسی پزشکی

مهندسی صنایع

مهندسی متالورژی و مواد

مهندسی عمران

مهندسی برق

پیوند ها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 100
  • بازدید دیروز : 337
  • بازدید کل : 231723

جزوه طراحی، ساخت و نصب مخازن ذخیره


جزوه طراحی، ساخت و نصب مخازن ذخیره

مبحث طراحي مخازن مورد استفاده در صنعت با توجه به لزوم استفاده از آنها كه امري اجتناب ناپذير بوده و به دلايل مختلف من جمله كمبود فضاي موجود در كارخانجات و صنايع جهت ذخيره مواد اوليه، مواد واسط و يا محصولات، همچنين مباحث انبارداري، ايمني، مسائل اقتصادي در خصوص خريد يكجاي مواد اوليه و يا محدوديت هاي ارائه محصول به بازار مصرف و مسائل عديده ديگر از اهميت خاص برخوردار است.

لذا در تهيه اين جزوه سعي بر آن شده است كه در درجه اول موارد عمومي و در مقاطع بعدي جزوه اطلاعات تخصصي تر مربوط بهمخازن و طراحي آنها را ارائه نمائيم. طبيعتاً در ابتداي بحث و در پيش نياز مبحث ساخت مخازن، ابتدا مقوله طراحي مخازن و در كنار آن عوامل موثر در طراحي ظروف از جمله فشار سيال درون آن، حجم مخزن و ... طرح گرديده است كه در كنار فاكتورهاي غير مستقيم موثر من جمله شرايط محيطي و مباحث ايمني به آن پرداخته شده است.

در عين حال انواع عمده مخازن كه مورد استفاده قرار مي گيرند مانندمخازني كه داراي كف صاف و استوانه اي و نيز مخازن مخروطي و مسائل طراحي كف و سقف و بدنه مخازن تا حد قابل قبول جهت اين مقوله ارائه شده است. اما مسائل جزئي تر من جمله انتخاب مصالح مورد استفاده در ساخت بدنه اصلي مخازن و تكيه گاه هاي لازم در ساخت آن و با توجه به اهميت مقوله تكيه گاه ها انواع كلي مورد استفاده آن از اهميت خاصي برخوردار هستند و با توجه به اينكه در مفهوم كلي گاهي اوقات تكيه گاه هاي مورد استفاده با بارگيري بكار رفته در مخازن مورد برداشت نادرست استفاده كنندگان واقع مي شود اين دو موضوع بطور جداگانه مورد بررسي قرار گرفته است و از ديد ديگران عاملي كه اهميت توجه به بادگيرها و تكيه گاه هاي مخازن را ايجاب مي نمايد آسيب هاي وارده به مخازن در مراحل مختلف استفاده از آنها مي باشد كه براي درك بهتر مفهوم اين آسيب ها بايستي با انواع تنش ها، آناليز آنها و تأثيرات تنش ها به مخازن آشنا شد كه در اين ارتباط تئوري هاي مهم مورد استفاده در اين خصوص ارائه شده است و پس از آشنائي كلي با مفاهيم اصلي در مقوله مخازن، روش هاي ساخت و نصب آنها داراي اهميت مي باشند كه در اين جزوه پيش از مباحث موارد ايمني مرتبط با مخازن، روش هاي گوناگون ساخت، نصب و حمل مخازن به بحث گذارده شده است و نهايتاً در قسمتايمنيمخازن عوامل مخرب و كاهنده ايمني مخازن از قبيل آتش سوزي، فشار سيال، خوردگي، سر ريز شدن، بارندگي و نشست و كمانش و كج شدن و انحراف آنها مورد مطالعه قرار گرفته است.

در بخش ضمائم نيز ارائه جداول، نمودارها و شكل هاي پذيرفته شده به عنوان استانداردهاي بين المللي كه مورد استفاده تمامي سازندگان و مصرف كنندگان مخازن در دنيا قرار مي گيرد آورده شده است. در پايان اين مقدمه يادآوري مي نمايد كه استفاده از ضمائم انتهاي جزوه در مطالعه و بكارگيري تمام قسمت هاي اين جزوه ضروري مي باشد...

جزوه آموزشی طراحی، ساخت و نصب مخازن ذخیره، مشتمل بر 9 فصل، 104 صفحه، به زبان فارسی، با فرمت pdf، به ترتیب زیر گردآوری شده است:

  • فصل 1: عوامل مؤثر در طراحي ظروف
  • فصل 2: طراحي مخازن ذخيره با كف صاف و استوانه اي
  • فصل 3: مخازن مخروطي
  • فصل 4: طراحي كف و سقف مخازن استوانه اي
  • فصل 5: انتخاب ورقه هاي بدنه و كف
  • فصل 6: انتخاب و طراحي بادگيرها
  • فصل 7: آناليز تنش ها
  • فصل 8: روش هاي ساخت و نصب
  • فصل 9: موارد ايمني مرتبط با مخازن ذخيره

جهت خرید جزوه آموزشی طراحی، ساخت و نصب مخازن ذخیره، به مبلغ استثنایی فقط 20000 تومان و دانلود آن برلینک پرداخت و دانلود در پنجره پایین کلیک نمایید.

 

 

پس از ثبت ایمیل و ادامه عملیات خرید لینک دانلود نمایش داده شده و به ایمیل شما نیز ارسال می شود.

 

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید:


design, construction and installation of storage tanks_1590759387_40720_8469_1105.zip     2.19 MB


مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

ایران، خراسان شمالی، شهرستان بجنورد، خیابان امام خمینی، پلاک 25

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "برتر فایل" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما