برتر فایل

برتر فایل

یک فروشگاه مرجع با هدف انتشار آموزش‌های کاربردی از نرم افزارهای مهندسی (CAD CAE CAP CAM)، تحقیق، پروژه، جزوه، کتاب و... است که به منظور دسترسی راحت تر، سریع تر و ارزانتر شما دانشجویان و پژوهشگران به تحقیقات مد نظرتان تاسیس شده است

مهندسی کنترل

مهندسی جوش

مهندسی رباتیک

مهندسی پزشکی

مهندسی صنایع

مهندسی متالورژی و مواد

مهندسی عمران

مهندسی برق

پیوند ها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 41
  • بازدید دیروز : 231
  • بازدید کل : 224131

نرم افزار بهینه سازی شکل قطعات مکانیکی (AIMAS)


نرم افزار بهینه سازی شکل قطعات مکانیکی (AIMAS)

نیاز به تلفیق بهترین نرم‏ افزارها در هر رشته در کنار ساخت بستری که بتواند این ارتباطات بین نرم ‏افزاری را به صورت اتوماتیک انجام دهد، منجر به تولید نرم ‏افزار AIMAS گردید. نرم‏ افزار تولید شده AIMAS، می‏ تواند با نرم‏ افزارهای Catia، HyperMesh، Nastran و Adams تعامل داشته باشد و ارتباط بین آن‏ها را بر عهده گرفته و نقل و انتقال اطلاعات بین خروجی‏ های شان را مدیریت کند. نرم ‏افزار AIMAS تمام مراحل تغییرات در Catia و مش زنی در HyperMesh و تحلیل در Nastran و Adams را به صورت اتوماتیک و بدون دخالت کاربر انجام می‏ دهد، بطوری‏که باز و بسته کردن هر کدام از این نرم ‏افزارها، اجرای دستورات، ذخیره‏ سازی اطلاعات و ارتباط خروجی نرم ‏افزارها به یکدیگر را مدیریت می ‏کند. بنابراین می‏ توان هر تعداد تکرار را در آن برنامه ‏ریزی نمود.

روش کار به این صورت است که پس از دادن ورودی‏ ها و تعیین پارامترهای متغیر مورد نظر نرم ‏افزار مزبور هر بار نقشه قطعه مورد نظر را وارد Catia کرده و پس از اعمال تغییرات طراحی، مدل هندسی را ذخیره کرده و سپس آن را به منظور مش زدن وارد نرم ‏افزار HyperMesh می‏ کند. پس از مش زنی و اعمال بارها (که از تحلیل انجام شده در نرم ‏افزار Adams بدست آمده) و تعریف قیود، مدل را جهت تحلیل مقاومتی وارد نرم ‏افزار Nastran می‏ کند و این فرآیند را تا پایان تعداد مراحل تعیین شده با توجه به تغییر پارامترها، به طور اتوماتیک انجام می‏ دهد. در پایان کاربر قادر خواهد بود نتایج هر یک از مراحل را با توجه به اینکه مرحله PostProcessing هم در این نرم ‏افزار به صورت اتوماتیک انجام می‏ شود، مشاهده نماید. به علت اینکه نرم ‏افزار قادر است با نرم ‏افزار Matlab ارتباط برقرار کند، می‏ تواند بسیاری از عملیات ریاضی و کنترلی را پشتیبانی نماید بطوری‏که در نسخه کنونی نرم‏ افزار AIMAS کاربر قادر است نه تنها عملیات بهینه‏ سازی را با انواع مختلف الگوریتم ‏های ژنتیک و جستجو بهینه انجام دهد، بلکه قادر است در جهت هوشمندسازی سیستم مورد بررسی با الگوریتم ‏های شبکه ‏های عصبی نیز که در نرم ‏افزار Matlab پیاده ‏سازی شده است، گام بردارد که چنین رویکردی هنوز در هیچ یک از نرم‏ افزارهای تجاری دیده نشده ‏است.

** توجه:
لازم به ذکر است که به همراه نرم افزار بالا، جزوه آموزش نرم افزار AIMAS (به زبان فارسی، 43 صفحه، با فرمت pdf) نیز جهت دانلود قرار داده شده است.

جهت دانلود نرم افزار بهینه سازی شکل قطعات مکانیکی (AIMAS) به همراه جزوه آموزش فارسی، به مبلغ فقط 15000 تومان و دانلود آن بر لینک پرداخت ودانلود در پنجره زیر کلیک نمایید.

!!لطفا قبل از خرید از فرشگاه اینترنتی برتر فایل قیمت محصولات ما را با سایر فروشگاه ها و محصولات آن ها مقایسه نمایید!!


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 240

ایران، خراسان شمالی، شهرستان بجنورد، خیابان امام خمینی، پلاک 25

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "برتر فایل" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما