برتر فایل

برتر فایل

یک فروشگاه مرجع با هدف انتشار آموزش‌های کاربردی از نرم افزارهای مهندسی (CAD CAE CAP CAM)، تحقیق، پروژه، جزوه، کتاب و... است که به منظور دسترسی راحت تر، سریع تر و ارزانتر شما دانشجویان و پژوهشگران به تحقیقات مد نظرتان تاسیس شده است

مهندسی کنترل

مهندسی جوش

مهندسی رباتیک

مهندسی پزشکی

مهندسی صنایع

مهندسی متالورژی و مواد

مهندسی عمران

مهندسی برق

پیوند ها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 73
  • بازدید دیروز : 271
  • بازدید کل : 231359

برنامه ریزی فرآیندهای ساخت


برنامه ریزی فرآیندهای ساخت

در جهان صنعتی امروز و با توجه به پیشرفت ها و رقابت های موجود در بازارهای جهانی دیگر روش های سنتی که از عهده یک سرپرست شرکت و یا یک کارگر ماهر بر می آمد جوابگوی نیاز محصولات امروزی نمی باشد. امروزه دیگر برنامه ریزی فرآیندهای ماشین کاری کار ساده ای نمی باشد و نیاز به کار گروهی دارد، بلکه برنامه ریزی در حقیقت روندی می باشد که با سایر بخش های تولید محصول در ارتیاط متقابل و تنگاتنگ می باشد. به عنوان مثال یک مهندس ساخت که برنامه ریزی فرآیند ماشینکاری بر عهده اوست بایستی طرح های خوب را از معیوب تمیز دهد و با توجه به شناختی که از توانایی های بخش تولید دارد برای تولید محصول برنامه ریزی نماید. در این پروژه سعی بر این بوده که اصول برنامه ریزی فرآیند ماشینکاری را شرح داده و خواننده را تا حدود زیادی با مفاهیم و اصول برنامه ریزی فرآیندهای تولید آشنا سازیم. فصل های این پروژه برای فراهم کردن داده ها، اصول و اطلاعات توصیفی در کاربرد روش های ساخت و برنامه ریزی فرآیندهای ماشینکاری یک محصول ارائه شده است.

پروژه برنامه ریزی فرآیندهای ساخت (Manufacturing Process Planning)، مشتمل بر 231 صفحه، تایپ شده، به همراه تصاویر، جداول و... با فرمت pdf به ترتیب زیر گردآوری شده است:

  • فصل 1: وظایف مهندسی محصول

این فصل مسائل مربوط به طراحی را بیان می نماید که بر روند تولید اثر می گذارند و چندین سطوح از ملاحظات مربوط به قابلیت تولید یک طرح را شرح می دهد.

  • فصل 2: تحلیل طرح قطعه

این فصل با تحلیل طرح یک محصول آغاز می شود که شامل سطوحی که باید برای مشخصات، استانداردها، ملاحظات و ... بیان می شود.

  • فصل 3: فرآیند نمودن ساخت

این فصل فرآیندهای مورد نیاز که مشخصات فرآیندها و ترتیب شان که یک محصول مطلوب را تولید خواهد کرد را تعریف می نماید.

  • فصل 4: جدول بندی تلرانس

جدول بندی تلرانس که در فصل 4 بیان شده است، برای بازرسی اندازه ها و تلرانس های ساخت ایجاد شده و برای فرآیند کردن یک محصول مفید می باشد.

  • فصل 5: قید و بست قطعه کار

قیود و بست های قطعه کار و تئوری طرح آن که در فصل 5 تشریح شده است، باید با توجه به قطعه کار و نوع فرآیند مربوطه طراحی شود.

  • فصل 6: انتخاب ماشین

این فصل نیز به نحوه انتخاب ماشین با توجه به فرآیندهای ساخت و دیگر مسائل که در این فصل شرح داده شده است می پردازد...

جهت دانلود پروژه برنامه ریزی فرآیندهای ساخت (Manufacturing Process Planning)، به مبلغ فقط 20000 تومان و دانلود آن بر لینک پرداخت ودانلود در پنجره زیر کلیک نمایید.

!!لطفا قبل از خرید از فرشگاه اینترنتی برتر فایل قیمت محصولات ما را با سایر فروشگاه ها و محصولات آن ها مقایسه نمایید!!

 


مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ فروردین ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 305

ایران، خراسان شمالی، شهرستان بجنورد، خیابان امام خمینی، پلاک 25

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "برتر فایل" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما