برتر فایل

برتر فایل

یک فروشگاه مرجع با هدف انتشار آموزش‌های کاربردی از نرم افزارهای مهندسی (CAD CAE CAP CAM)، تحقیق، پروژه، جزوه، کتاب و... است که به منظور دسترسی راحت تر، سریع تر و ارزانتر شما دانشجویان و پژوهشگران به تحقیقات مد نظرتان تاسیس شده است

مهندسی کنترل

مهندسی جوش

مهندسی رباتیک

مهندسی پزشکی

مهندسی صنایع

مهندسی متالورژی و مواد

مهندسی عمران

مهندسی برق

پیوند ها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 65
  • بازدید دیروز : 285
  • بازدید کل : 230138

بررسی و آنالیز اثر تراوش دوبعدی آب در سدهای خاکی به روش المان محدود


بررسی و آنالیز اثر تراوش دوبعدی آب در سدهای خاکی به روش المان محدود

در سدهاي خاكي بعد از آبگيري و در طول بهره‌برداري سد، مسيرهاي جريان حالت پايدار (Steady State) در بدنه سد ايجاد مي‌شود، تا وقتي كه سطح مخزن در يك تراز ثابت بماند مسيرهاي جريان نيز ثابت خواهند بود. در صورتي كه تراز آب در مخزن سد در رقوم نرمال باشد، بيشترين دبي خروجي از بدنه سد و پي آن وجود خواهد داشت. آنچه كه در تراوش آب از بدنه سد و پي آن حائز اهميت است دبي خروجي از بدنه سد و گراديان هيدروليكي ايجاد شده در هسته و پي مي‌باشد.

پروژه بررسی و آنالیز اثر تراوش دوبعدی آب در سدهای خاکی به روش تفاضل محدود و روش المان محدود، حل نمونه سئوال مربوط به تراوش دو بعدی آب در سدهای خاکی می باشد که به دو روش تفاضل محدود و المان محدود حل شده است و در نهایت این دو روش با هم مقایسه گردیده است.

* توجه:
پروژه بالا با فرمت pdf، به زبان فارسی، 14 صفحه، به همراه فایل های پیوست (فایل MATLAB، فایل Excell و فایل نرم افزار Surfer) گردآوری شده است.

* توجه: لازم به ذکر است که به همراه فایل پروژه بالا، موارد زیر نیز جهت دانلود قرار داده شده است:

  • فایل 1 - مقاله: بررسی کارایی پرده آب بند با استفاده از روش تحلیل تراوش در سد مخزنی استلج قزوین
  • فایل 2 - مقاله: ارزيابي تراوش در سدهاي خاكي با استفاده از اندازه گيري دما
  • فایل 3 - مقاله: بررسی و آنالیز اثر تراوش در سدهای خاکی با طراحی دیوار آب بند
  • فایل 4- پروژه: سمینار سدهای خاکی (با فرمت powerpoint، به زبان فارسی، 137 اسلاید)
  • فایل 5 - فیلم: نتیجه آنالیز تراوش در حالت افت سریع مخزن (Rapid drawdown)
  • فایل 6 - جزوه: آشنایی با سدهای خاکی (به زبان فارسی، 44 صفحه، با فرمت pdf)
  • فایل 7 - کتاب: راهنمای نرم افزار Seep/W، آنالیز تراوش (به زبان انگلیسی، 1022 صفحه، با فرمت pdf)
  • فایل 8- پروژه: طراحی و مدل سازی سد خاکی علویان با نرم افزار Initial Design of Earth Dam و Plaxis (به زبان فارسی، 43 صفحه، با فرمت pdf)

نرم افزار Seep/W یکی از نرم افزارهای مجموعه GeoStudio است که برای آنالیز تراوش (Seepage Analysis) به کار می رود. اساس کار این نرم افزار بر پایه روش المان محدود (Finite Element Method) بوده و برای حل مسائل تراوش در انواع سدها (تراوش از بدنه و تراوش از پی)، کانال ها و تاسیساتی که نشت آب از آنها برای ما حائز اهمیت است به کار می رود. شکل زیر نتیجه آنالیز را برای حالت تراوش پایدار نشان می دهد.

برای انجام تحلیل پایداری شیروانی ها لازم است این کار در حالات مختلف تراز مخزن و از جمله حالت افت سریع مخزن انجام شود. لذا لازم است ابتدا آنالیز تراوش انجام شده و آنالیز پایداری بر اساس نتیجه آنالیز تراوش صورت پذیرد. نرم افزار GeoStudio این امکان را برای ما فراهم می کند که یکی از زیر نرم افزارها به عنوان Parent نرم افزار دیگر قرار داده و از نتیجه آنالیزهای Parent جهت انجام تحلیل های مورد نیاز استفاده کنیم. در فایل 5 (از فایل های پیوست) فیلم نتیجه آنالیز تراوش در حالت افت سریع مخزن (Rapid drawdown) نمایش داده شده است. در این حالت از آنالیز لازم است شرایط مرزی بالادست به گونه ای تعریف شود که در زمان های متفاوت مخزن در ترازهای مختلفی قرار داشته باشد. به این منظور لازم است این ترازها بر اساس بدترین شرایطی که در هنگام بهره برداری مخزن سد امکان وقوع دارد، تعیین شود.

جهت دانلود پروژه بررسی و آنالیز اثر تراوش دوبعدی آب در سدهای خاکی به روش تفاضل محدود و روش المان محدود به همراه فایل های پیوست، به مبلغ فقط 20000 تومان و دانلود آن بر لینک پرداخت ودانلوددر پنجره زیر کلیک نمایید.

!!لطفا قبل از خرید از فرشگاه اینترنتی برتر فایل قیمت محصولات ما را با سایر محصولات مشابه و فروشگاه ها مقایسه نمایید!!


مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ فروردین ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 294

ایران، خراسان شمالی، شهرستان بجنورد، خیابان امام خمینی، پلاک 25

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "برتر فایل" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما