برتر فایل

برتر فایل

یک فروشگاه مرجع با هدف انتشار آموزش‌های کاربردی از نرم افزارهای مهندسی (CAD CAE CAP CAM)، تحقیق، پروژه، جزوه، کتاب و... است که به منظور دسترسی راحت تر، سریع تر و ارزانتر شما دانشجویان و پژوهشگران به تحقیقات مد نظرتان تاسیس شده است

مهندسی کنترل

مهندسی جوش

مهندسی رباتیک

مهندسی پزشکی

مهندسی صنایع

مهندسی متالورژی و مواد

مهندسی عمران

مهندسی برق

پیوند ها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 155
  • بازدید دیروز : 284
  • بازدید کل : 228682

آموزش مقدماتی طراحی تجهیزات کارخانه با نرم افزار PDMS


آموزش مقدماتی طراحی تجهیزات کارخانه با نرم افزار PDMS

صنایع نفت، گاز و پتروشیمی از جمله صنایع بزرگ و مادر برای هر کشوری محسوب می شود. طراحی و مدل سازی واحدهای این صنایع را می توان از جمله مراحل پر هزینه در بهره برداری آنها مطرح نمود. بنابراین، استفاده از ابزار مناسب و توانمند برای کاهش دردسرهای اولیه طراحی و مدل سازی، می تواند راه را برای رسیدن به هدف مورد نظر هموار نمود. نرم افزار PDMS به عنوان یکی از کارآمدترین نرم افزارهای جهان در مدیریت طراحی و مدل سازی واحدهای مرتبط با صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به حساب می آید و آموزش این نرم افزار برای مهندسان مرتبط با این صنایع از اهمیت زیادی برخوردار است. به این ترتیب، به منظور افزایش سطح دانش مهندسان و آشنایی اولیه آن ها با نرم افزار PDMS این مجموعه فراهم و سعی شده است تا با متن ساده و روان دستورات کاربردی و مورد نیاز به همراه مثال های مناسب ارائه شود.

جزوه آموزش مقدماتی طراحی تجهیزات کارخانه با نرم افزار PDMS، مشتمل بر 834 صفحه، با فرمت pdf، به زبان فارسی، همراه با تصاویر، به ترتیب زیر گردآوری شده است:

در این جزوه سعی شده است تا با ارائه مثال، دستورات پر کاربرد نرم افزار در ماژول Design بررسی شود. در یک تقسیم بندی کلی این جزوه را می توان متشکل از سه بخش دانست:

  • بخش مدل سازی سازه ها
  • بخش مدل سازی تجهیزات
  • بخش مدل سازی سیستم پایپینگ

برای مدل سازی هر بخش پروزه از Application خاصی استفاده شده است. کاربرد Structures و زیر مجموعه های آن (Sub Application) برای مدل سازی اجزای مختلف سازه مورد استفاده قرار می گیرد.

گام اول:

ابتدا ستون ها و تیرهای سازه به همراه اتصالات و قیود تقویتی (Bracing) مدل سازی شده اند. برای این بخش از سازه، زیر مجموعه Beams & Columns مورد استفاده قرار می گیرد.

گام دوم:

در طبقه اول سازه یک صفحه (Panel) ساخته می شود و هندسه آن در نقاط مشخص ویرایش خواهد شد. برای این بخش از سازه نیز، زیر مجموعه Panels & Plates مورد استفاده قرار می گیرد.

گام سوم:

برای تکمیل مدل، کف سازه (Base Plate) ،Platform و همچنین پلکان (Stair) و نردبان (Ladder) ساخته می شود. برای این بخش از سازه نیز، زیر مجموعه ASL Modeller مورد استفاده قرار می گیرد.

بخش دوم این جزوه به مدل سازی تجهیزات اختصاص دارد. برای مدل سازی تجهیزات از کاربرد Equipment استفاده شده است. در این بخش سه نوع تجهیز درام، برج و پمپ به سه روش متفاوت ساخته شده اند. بخش آخر این جزوه به نحوه مدل سازی سیستم پایپینگ مربوط می باشد. برای این بخش نیز از کاربرد Pipework استفاده شده است...

جهت دانلود جزوه آموزش مقدماتی طراحی تجهیزات کارخانه با نرم افزار PDMS، به مبلغ فقط 20000 تومان و دانلود آن بر لینک پرداخت و دانلوددر پنجره زیر کلیک نمایید.

!!لطفا قبل از خرید از فرشگاه اینترنتی برتر فایل قیمت محصولات ما را با سایر فروشگاه ها مقایسه نمایید!!

 


مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ فروردین ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 273

ایران، خراسان شمالی، شهرستان بجنورد، خیابان امام خمینی، پلاک 25

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "برتر فایل" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما