برتر فایل

برتر فایل

یک فروشگاه مرجع با هدف انتشار آموزش‌های کاربردی از نرم افزارهای مهندسی (CAD CAE CAP CAM)، تحقیق، پروژه، جزوه، کتاب و... است که به منظور دسترسی راحت تر، سریع تر و ارزانتر شما دانشجویان و پژوهشگران به تحقیقات مد نظرتان تاسیس شده است

مهندسی کنترل

مهندسی جوش

مهندسی رباتیک

مهندسی پزشکی

مهندسی صنایع

مهندسی متالورژی و مواد

مهندسی عمران

مهندسی برق

پیوند ها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 27
  • بازدید دیروز : 231
  • بازدید کل : 224117

طراحی و مونتاژ چرخدنده مخروطی در نرم افزار CATIA


طراحی و مونتاژ چرخدنده مخروطی در نرم افزار CATIA

چرخ دنده های مخروطی بهترین وسیله تغییر جهت هستند. معمولاً از آنها برای تغییر جهت 90 درجه استفاده می‌شود، ولی می‌توان طراحی را طوری انجام داد که در زاویه های دیگر نیز کار کنند. دندانه های چرخ دنده مخروطی ممکن است مستقیم یا پیچ دار باشد. اما اگر دندانه‌ها صاف باشد همان مشکل چرخ دنده های ساده را دارند.

در دندانه های پیچ دار این مشکل برطرف شده است، ولی در هر دوی آنها باید محور چرخ دنده‌ها در یک صفحه قرار داشته باشد. این نوع چرخ دنده عمدتاً جهت انتقال محور دوران از حالت محور عمودی به محور افقی و یا بالعکس استفاده می‌شود و در صنایع خودروسازی از کاربرد فراوانی برخوردار است. دیفرانسیل اتومبیل ها و محورهای محرکه همگی از این نوع می‌باشند...

آموزش طراحی و مونتاژ چرخدنده مخروطی در نرم افزار CATIA، یکی از آموزش های مفید و کاربردی در نرم افزار کتیا می باشد. این آموزش مشتمل بر:

  • فایل ویدیویی مونتاژ دو چرخ دنده مخروطی با زاویه محور 90 درجه: فایل آموزش ویدیویی به زبان فارسی می باشد
  • جزوه آموزش طراحی و مونتاژ چرخ دنده مخروطی: در این جزوه، آموزش طراحی و مدلسازی دو چرخ دنده مخروطی که تصویر آن را در زیر مشاهده می نمایید، در محیط Generative Shape Design بیان می گردد. (جزوه با فرمت pdf و در 29 صفحه، همراه با تصاویر و به زبان انگلیسی می باشد)

جهت دانلود آموزش طراحی و مونتاژ چرخدنده مخروطی در نرم افزار CATIA به مبلغ فقط 15000 تومان و دانلود آن بر لینک پرداخت و دانلود در پنجره زیر کلیک نمایید.

!!لطفا قبل از خرید از فرشگاه اینترنتی برتر فایل قیمت محصولات ما را با سایر فروشگاه ها و محصولات آن ها مقایسه نمایید!!


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 185

ایران، خراسان شمالی، شهرستان بجنورد، خیابان امام خمینی، پلاک 25

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "برتر فایل" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما