برتر فایل

برتر فایل

یک فروشگاه مرجع با هدف انتشار آموزش‌های کاربردی از نرم افزارهای مهندسی (CAD CAE CAP CAM)، تحقیق، پروژه، جزوه، کتاب و... است که به منظور دسترسی راحت تر، سریع تر و ارزانتر شما دانشجویان و پژوهشگران به تحقیقات مد نظرتان تاسیس شده است

مهندسی کنترل

مهندسی جوش

مهندسی رباتیک

مهندسی پزشکی

مهندسی صنایع

مهندسی متالورژی و مواد

مهندسی عمران

مهندسی برق

پیوند ها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 236
  • بازدید دیروز : 207
  • بازدید کل : 230024

مجموعه نرم افزارهای تخصصی تهویه مطبوع و گرمایش مهندسی تاسیسات (2)


مجموعه نرم افزارهای تخصصی تهویه مطبوع و گرمایش مهندسی تاسیسات (2)

مهندسین عزیز مکانیک با گرایش های سیالات، تاسیسات و تبدیل انرژی می توانند مجموعا 4 نرم افزار تخصصی تهویه مطبوع و گرمایش به ترتیب زیر را دانلود نمایند:

 

نرم افزار کریر 2009

Carrier 2009 HAP4.2

نرم افزار کریر یکی از قدیمی ترین و در عین حال جامع ترین نرم افزارهای موجود جهت محاسبات بار سرمایی و گرمایی ساختمان ها با کاربرهای مختلف می باشد. این نرم افزار قدرتمند امکانات بسیار زیاد و کاربردی را در عین سادگی و کاربری آسان در اختیار مهندسان تاسیسات و مکانیک قرار می دهد. هم اکنون در بسیاری از نقاط جهان از این نرم افزار به عنوان مرجع محاسبات تاسیسات مکانیکی استفاده می گردد. در کشور ما ایران نیز این نرم افزار مورد تایید سازمان نظام مهندسی قرار گرفته و هم اکنون پروژه های تاسیساتی و طراحی های انجام گرفته توسط این نرم افزار مورد تایید قرار خواهد گرفت. نرم افزار کریر امکانات دیگری از جمله انتخاب تجهیزات را برای فضاهای تعریف شده با سیستم های مختلف در اختیار کاربران قرار می دهد که می تواند کمک بسیار بزرگی برای مهندسات طراح تاسیسات مکانیکی باشد. HAP4.2 یکی از بهترین و کامل ترین ورژن های Carrier بوده که بدون مشکل تحت تمای ویندوزها از جمله ویندوز xp و سون قابل نصب و فعال سازی می باشد.

نرم افزار طراحی و محاسبه کانال

Duct Calculations

HVAC Duct Calculations Analysis - FDuct

نرم افزار Duct Calculations یه نرم افزار بسیار مناسب جهت طراحی و محاسبه کانال های هوارسانی در پروزه های کوچک و متوسط می باشد. این نرم افزار با وجود حجم کم گزینه مناسبی جهت محاسبه و طراحی کانال های هواساز ، کولر آبی، داکت اسپیلیت ها و همچنین کانال های مربوط به سیستم اگزوز (اگزوز فن ها) می باشد. با دادن دو پارمتر حجم هوا و طول کانال در نرم افزار می توانید میزان افت فشار کلی کانال، میزان افت فشار در هر متر، سرعت هوا و... را به دست آورد و در طراحی و محاسبات کانال به سرعت و دقت بیشتری دست یافت. با Fduct می توان کانال هایی با نسبت های مختلف و همچنین با فرمت های متفاوت را طراحی کرد. به عنوان مثال کانال های چهار گوش، کانال های مدور، کانال های مستطیلی و...

این نرم افزار از مجموعه نرم افزارهای Fridgetech Uk می باشد که با حجم کم و سرعت بالا از محبوبیت زیادی در بین طراحان تاسیسات مکانیکی تهویه مطبوع قرار گرفته است.

برخی از ویژگی های نرم افزار Duct Calculations:

  • قابلیت دستیابی به قطر کانال با نسبت های مختلف R/D
  • محاسبه افت فشار استاتیکی کانال
  • امکان تبدیل واحد حجم هوای به سیستم های مختلف
  • امکان مقایسه پارمترهای مختلف برای کانال های مدور و چهارگوش
  • قابلیت محاسبه در دنوع مختلف Spiral و Flexible در کانال ها

نرم افزار طراحی و محاسبه کویل های حرارتی و برودتی

Coil Setup

HVAC Coil Calculations Analysis - Coil Setup

نرم افزار کویل ستاپ Coil Setup نرم افزاری جهت انتخاب انواع کویل های سرمایش و گرمایشی با مصارف مختلف از جمله کویل های آب سرد، کویل های آب گرم، کویل های بخار، کویل کندانسور سیستم های سرمایشی و همچنین سیستم های تهویه می باشد. این نرم افزار در عین سادگی از قدرت بالای جهت محاسبه و انتخاب کویل ها برخوردار بوده و کمک بسیار خوبی برای مهندسان تاسیسات جهت یک طراحی ایده آل می باشد. Coil Setup دارای 5 تب جداگانه می باشد که هر کدام مختص یک دسته از کویل قرار داده شده است. در ذیل جهت اطلاع بیشتر شما عزیزان توضیحات مختصری از این بخش ها ارائه می نماییم:

  • Heating Coil - Liquids

در این بخش شما میتوانید با وارد کردن اطلاعاتی از جمله طول، عرض، ارتفاع، تعداد تیوب ها، تعداد خطوط افقی، فاصله بین لوله ها، سختی فین ها، ضریب میاب بر، نوع سیال جریانی در مبدل و همچنین اطلاعاتی از قبیل فشار هوا، دمای نقطه شبنم، دمای خشک، سطح مقطع کویل و ... اطلاعات کاملی در پنچره کویل آنلالیز مشاهده کنید. در پنچره کویل آنالایزر اطلاعات دسته بندی شده و بسیار جامعی در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید جهت انتخاب کویل ها برای مبدل های حرارتی آب استفاده نمایید. انتخاب یک Heat Exchanger و با همان مبدل حرارتی یکی از پارمترهای مهم در انتخاب تجهیزات موتورخانه های بخار می باشد که به کمک این نرم افزار می توانید از صحت انتخاب خود اطمینان حاصل نمایید.

  • Heating Coil - steam

این بخش جهت انتخاب کویل های سازگار برای مبدل های بخار کاربرد دارد. نحوه کارکرد این بخش نیز مانند قسمت قبلی بوده با این تفاوت که پارمترهایی جهت وارد کردن فشار بخار جریانی و همچنین فاکتور میزان تبخیر آن در این بخش گنجانده شده است.

  • Refrigerant Condenser

این بخش همانطور که از نامش پیداست جهت انتخاب کندانسور سیستم های سرمایش به کار برده می شود. در این بخش پارمترهایی نسبت به دیگر بخش ها اضافه شده است که از جمله آن می توان به نوع گاز جریانی در سیستم سرمایش، دمای مورد نیاز خروجی گاز و ... می باشد.

  • Cooling Coil - Refrigrants

این بخش جهت محاسبه کویل های خنک کننده سیستم های سرمایش کارایی دارد. این بخش مانند بخش قبلی است با این تفاوت که دو گزینه جهت وارد کردن دمای سوپر هیت و دمای خنک کنندگی دارا می باشد.

  • Cooling Coil - Liquids

بخش آخر متعلق به انتخاب کویل های سرمایش و خنک کننده با سیال می باشد. در این بخش گزینه های متعددی از جمله دمای مایع عبوری، دمای مورد نیاز خنک کنندگی و فاکتورهای مختلف دیگری وجود دارد که جهت انتخاب یک کویل مناسب کمک شایانی به شما خواهد کرد. توجه داشته باشید با انتخاب منوی فایل و انتخاب گزینه سیو می توانید پروژه خود را ذخیره و در هر زمان مجدد از آن استفاده نمایید.

نرم افزار طراحی مک کویی

Mcquay

Design Tools HVAC MCQUAY

کمپانی مک کویی یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات تهویه مطبوع در جهان می باشد. این مجموعه قدرتمند در زمینه طراحی و انتخاب تجهیزات نیز یکی از شرکت های پیشرو بوده و مجموعه نرم افزاریی بسیار کاربردی را تحت عنوان design tools MCQUAY ارائه نموده است. این مجموعه شامل سه نرم افزار قدرتمند و کاربردی داکت سایزر (Duct Sizer)، پایپ سایزر (Pipe Sizer) و سایکرومتریک چارت (Psychrom) می باشد مورد توجه بسیاری از طراحان تاسیسات مکانیکی قرار گرفته و به جرات می توان گفت که کمتر طراحی است که در طراحی های خود از این مجموعه نرم افزاری قدرتمند، کاربردی و ساده استفاده ننماید.

برخی از ویژگی ها و قابلیت های مجموعه نرم افزارهای مک کویی MCQUAY

  • داکت سایزر (Duct Sizer) طراحی و محاسبه سایز کانال

به کمک این نرم افزار قدرتمند می توانید به راحتی سایز کانال های تهویه را بدست اورید. با وارد کردن CFM مورد نیاز عبوری در کانال و همچنین افت فشار کانال با توجه به نوع کانال انتخابی نرم افزار میزان حجم هوا را برای شما محاسبه می نماید. سپس با وارد کردن طول کانال مورد نیاز، عرض کانال برای شما نمایش داده می شود. قابل ذکر است این نرم افزار برای چک کردن سایز کانال هایی که از طریق جداول محاسباتی بدست امده بسیار مفید و سریع می باشد. ضمن این که ابعاد کانال را با تقریب نسبتا بالایی به شما عرضه می کند. این نرم افزار قدرتمند را به تمامی مهندسان تاسیسات که در زمینه طراحی و انتخاب کانال توزیع هوای تهویه از طریق هواسازها، ایر واشرها، کولر های آبی و یا کانال های اگزاسست فعالیت دارند پیشنهاد می کنیم.

  • پایپ سایزر (Pipe Sizer) طراحی و محاسبه سایز لوله ها انتقال سیا

این نرم افزار بسیار ساده بوده و با وارد کردن اطلاعات مختصری از از جمله قطر لوله و یا GPM مورد نیاز کلیه اطلاعات مورد نیاز را به شما ارائه می دهد. این نرم افزار همچنین دارای دو منوی کشویی برای انتخاب جنس لوله و دمای سیال عبوری از داخل لوله می باشد. به کمک این نرم افزار می توانید اطلاعات زیادی از جمله ضخامت مورد نیاز لوله ها، وزن لوله، وزن سیال عبوری، چگالی سیال، دبی عبوری، افت فشار و بسیاری از پارامترهای دیگر را بدست آورد.

  • سایکرومتریک چارت (Psychrom)

سایکرومتریک یکی از چارت های بسیار پرکاربرد در زمینه اصول تبرید می باشد. این چارت نقش بسیار مهمی در زمینه انتخاب هواسازها و سیستم های تهویه در طراحی بازی می کند. به کمک این نرم افزار می توانید علاوه بر دقت بالا، بسیاری از محاسبات را فاکتور گرفته و به سرعت به عدد مورد نظر خود برسید.

راهنمای نصب کلیه نرم افزارها:

فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کرده و سپس بر روی آیکون Setup کلیک نمایید تا نرم افزار نصب گردد. پس از نصب می توانید بدون محدودیت از نرم افزار استفاده نمایید...

جهت دانلود مجموعه نرم افزارهای تخصصی تهویه مطبوع و گرمایش مهندسی تاسیسات (2)که شامل 4 نرم افزار تخصصی به مبلغ استثنایی فقط 20000 تومان و دانلود آن بر لینک پرداخت و دانلود در پنجره زیر کلیک نمایید.

!!لطفا قبل از خرید از فرشگاه اینترنتی برتر فایل قیمت محصولات ما را با سایر فروشگاه ها و محصولات آن ها مقایسه نمایید!!


مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 181

ایران، خراسان شمالی، شهرستان بجنورد، خیابان امام خمینی، پلاک 25

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "برتر فایل" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما