برتر فایل

برتر فایل

یک فروشگاه مرجع با هدف انتشار آموزش‌های کاربردی از نرم افزارهای مهندسی (CAD CAE CAP CAM)، تحقیق، پروژه، جزوه، کتاب و... است که به منظور دسترسی راحت تر، سریع تر و ارزانتر شما دانشجویان و پژوهشگران به تحقیقات مد نظرتان تاسیس شده است

مهندسی کنترل

مهندسی جوش

مهندسی رباتیک

مهندسی پزشکی

مهندسی صنایع

مهندسی متالورژی و مواد

مهندسی عمران

مهندسی برق

پیوند ها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 345
  • بازدید دیروز : 231
  • بازدید کل : 224435

پردازش ابر نقاط و مهندسی معکوس در CATIA Digitized Shape Editor


پردازش ابر نقاط و مهندسی معکوس در CATIA Digitized Shape Editor

محیط Digitized Shape Editor نرم افزار کتیا، ابزار قدرتمندي براي وارد كردن و پردازش ابر نقاط (Cloud of Points) جهت مهندسی معکوس قطعات مي باشد. ابر نقاط مجموعه اي از داده هاي هزاران نقطه با مختصات سه بعدي مي باشد كه حاصل داده برداري نقطه اي از قطعات است. در واقع ابر نقاط، فایلی حاوی مختصات سه بعدی تعداد زیادی نقطه در فضا است که توسط تصویر برداری دستگاه های مخصوصی به نام اسکنر سه بعدی از روی سطح قطعه مورد نظر تهیه می گردد. به این فرآیند در اصطلاح دیجیتایز کردن گفته می شود. پس از انجام تصویر برداری از روی سطح قطعه و تهیه فایل ابر نقاط، باید سطح مدل و یا همان قطعه مورد نظر را بر روی این نقاط ایجاد نماییم که به این کار مهندسی معکوس بر روی فایل ابر نقاط گفته می شود.

به عبارت بهتر هدف از استفاده از امکانات محیط Digitized Shape Editor مديريت و ويرايش داده هاي نقطه اي قبل از ورود آنها به محیط Quick Surface Reconstruction، DMU Navigator و 3Axis Surface Machiningو انجام عمليات ويرايش در اين محيط كاري بر روي آنها است. پس از انتقال داده ها به محیط Digitized Shape Editor بر روي آنها عمليات مرتب سازي، كاهش حجم نقاط، ايجاد مدل مش و ايجاد سيم انجام مي شود و در انتها كيفيت آنها توسط ابزارهاي تشخيص عيب تجزيه و تحليل مي شود. محیط Digitized Shape Editor در ابتداي فرآيند مهندسي معكوس قرار مي گيرد، پس از دستگاه هاي داده برداري و قبل از انجام طراحي مكانيكي و طراحي مدل هاي سطح، داده ها ابتدا از Digitized Shape Editor عبور مي كند. اطلاعات ورودي مي تواند در قالب هاي استاندارد ASCII ،IGES و STL وارد اين محيط كاري شود...

همان طور که اطلاع دارید یکی از قابلیت های مهم نرم افزار کتیا طراحی بر روی فایل ابر نقاط (Cloud of Points) جهت مهندسی معکوس قطعات می باشد. ابر نقاط در واقع فایلی حاوی مختصات سه بعدی تعداد زیادی نقطه در فضا است که توسط تصویر برداری دستگاه های مخصوصی به نام اسکنر سه بعدی از روی سطح قطعه مورد نظر تهیه می گردد. به این فرایند در اصطلاح دیجیتایز کردن گفته می شود. پس از انجام تصویر برداری از روی سطح قطعه و تهیه فایل ابر نقاط، باید سطح مدل و یا همان قطعه مورد نظر را بر روی این نقاط ایجاد نماییم که به این کار مهندسی معکوس بر روی فایل ابر نقاط گفته می شود. در نرم افزار کتیا برای انجام این کار از محیط های کاری Digitized Shape Editor و Quick Surface Reconstruction استفاده می گردد. در جزوه آموزشی که پیش رو دارید نحوه انجام این کار در محیط های کاری گفته شده به صورت کاملاً کاربردی و عملی توضیح داده شده است.

جزوه آموزش پردازش ابر نقاط (Cloud of Points) و مهندسی معکوس (Reverse Engineering) در نرم افزار CATIA جزوه ای کامل و بی نظیر از مبحث مهندسی معکوس با نرم افزار کتیا است. جزوه مشتمل بر 4 فصل، 132 صفحه، تایپ شده، به زبان فارسی با فرمت pdf، به همراه تصاویر رنگی به ترتیب زیر گردآوری شده است:

  • فصل اول: مهندسی معکوس
  • فصل دوم: پردازش ابر نقاط
  • فصل سوم: ساخت سطوح روی ابر نقاط
  • فصل چهارم: مثال های عملی و کاربردی

جهت دانلود کتاب آموزش پردازش ابر نقاط (Cloud of Points) و مهندسی معکوس (Reverse Engineering) در نرم افزار CATIA به زبان فارسی و انگلیسی به مبلغ فقط 20000 تومان و دانلود آن بر لینک پرداخت و دانلود در پنجره زیر کلیک نمایید.

!!لطفا قبل از خرید از فرشگاه اینترنتی برتر فایل قیمت محصولات ما را با سایر فروشگاه ها و محصولات آن ها مقایسه نمایید!!

 


مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 185

ایران، خراسان شمالی، شهرستان بجنورد، خیابان امام خمینی، پلاک 25

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "برتر فایل" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما