برتر فایل

برتر فایل

یک فروشگاه مرجع با هدف انتشار آموزش‌های کاربردی از نرم افزارهای مهندسی (CAD CAE CAP CAM)، تحقیق، پروژه، جزوه، کتاب و... است که به منظور دسترسی راحت تر، سریع تر و ارزانتر شما دانشجویان و پژوهشگران به تحقیقات مد نظرتان تاسیس شده است

مهندسی کنترل

مهندسی جوش

مهندسی رباتیک

مهندسی پزشکی

مهندسی صنایع

مهندسی متالورژی و مواد

مهندسی عمران

مهندسی برق

پیوند ها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 63
  • بازدید دیروز : 207
  • بازدید کل : 229851

طراحی قالب های فلزی و برش


طراحی قالب های فلزی و برش

طراحي نوعي تصميم گيري است كه با توجه به مطالب خواسته شده توسط طراح صورت گرفته و تصميم نهايي به طرق مختلف به سفارش دهنده انتقال مي يابد. راه هاي مختلفي جهت توضيح طرح به سفارش دهنده وجود دارد كه چند نمونه از آن ها عبارتند از: نمونه سازي، ترسيم نقشه و توضيح از روي آن براي سفارش دهنده، توضيح بياني، ماكت سازي و... امروزه كوتاه ترين، با صرفه ترين و بي نقص ترين روش انتقال تصميم گرفته شده در كارهاي صنعتي،ترسيم نقشه مي باشد كه در مجامع صنعتي به عنوان يك زبان بين المللي كاربرد دارد. بر روي نقشه مي توان به راحتي بحث ها و محاسبات مربوطه قبل از ساخت را روي طرح مربوطه انجام داد. با اين عمل ميزان هزينه و زمان ساخت دستگاه به حداقل مقدار ممكن تقليل مي يابد.

قالب های بادی اکستروژن

 

طراحی قالب های اکستروژن مواد ترموپلاستیک

 

اکستروژن داغ پودر آلومنیوم

بدين ترتيب روشن است كه يك طراح صنعتي موفق كسي است كه به جزئيات نقشه كشي صنعتي آگاه و بر آن تسلط كافي داشته باشد. در اينجا به كليه كساني كه در زمينه طراحي قالب فعاليت دارند و يا علاقمند به طراحي بوده و هنوز در شروع كار مي باشند توصيه مي شود كه قبل از مطالعه هر مطلبي در اين رابطه، به مطالعه مطالب نقشه كشي صنعتي پرداخته و كليه مطالب آن را به خوبي فرا گيرند تا به هنگام طراحي بتوانند آنچه را كه در ذهن خود مي پرورانند به راحتي بر روي كاغذ بياورند.

آموزش کامل ورقکاری در نرم افزار سالیدورکس

پرس ها

تغییر شکل نیم ساخته ها (جلد 1و2)

مطلب ديگري را كه بايستي طراح به آن تسلط كافي داشته باشد، تصميم گيري و به كار بردن مكانيزم ها و قطعات مناسب در موقعيت هاي مختلف يك طرح است و اين امكان پذير نيست مگر با مطالعه و تحقيق در مورد مطلب خواسته شده كه حاصل كار و تحقيق متخصصين مربوطه مي باشد، در دست است. در مورد طراحي قالب برش، بايستي طراح آن به كليه اجزا، قطعات، مكانيزم ها، روش هاي ساخت قطعات، جنس و محاسبات مربوط به آنها آگاهي كامل داشته باشد...

پروژه طراحی قالب های فلزی و برشمشتمل بر 28 صفحه، تایپ شده، به همراه تصاویر و جداول، با فرمت word جهت دانلود قرار داده شده تا به راحتی کاربر بتواند آن را به میل خود در صورت نیاز ویرایش نماید.

اصول طراحی قالب

نرم افزار تحلیل فرم و برش ورق فلزی با کتیا

طراحی جیک و فیکسچر

جهت دانلود پروژه طراحی قالب های فلزی و برش به مبلغ فقط 17000 تومان و دانلود آن بر لینک پرداخت و دانلود در پنجره زیر کلیک نمایید.

!!لطفا قبل از خرید از فرشگاه اینترنتی برتر فایل قیمت محصولات ما را با سایر فروشگاه ها و محصولات آن ها مقایسه نمایید!!

اگر به فراگیری مباحث مشابه مطلب بالا علاقه‌مند هستید، آموزش‌هایی که در ادامه آمده‌اند نیز به شما پیشنهاد می‌شوند:

پانچ سی ان سی

پرس های هیدرولیکی و مکانیکی

طراحی قالب

قلاويزكاري در قالب

طراحی و مدلسازی ورقکاری در نرم افزار کتیا

توليد اتصالات سه راهی صنايع نفت و گاز به روش هیدروفرمینگ

شکل دهی ورق های فلزی به روش هیدروفرمینگ


مبلغ قابل پرداخت 22,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 249

ایران، خراسان شمالی، شهرستان بجنورد، خیابان امام خمینی، پلاک 25

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "برتر فایل" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما