برتر فایل

برتر فایل

یک فروشگاه مرجع با هدف انتشار آموزش‌های کاربردی از نرم افزارهای مهندسی (CAD CAE CAP CAM)، تحقیق، پروژه، جزوه، کتاب و... است که به منظور دسترسی راحت تر، سریع تر و ارزانتر شما دانشجویان و پژوهشگران به تحقیقات مد نظرتان تاسیس شده است

مهندسی کنترل

مهندسی جوش

مهندسی رباتیک

مهندسی پزشکی

مهندسی صنایع

مهندسی متالورژی و مواد

مهندسی عمران

مهندسی برق

پیوند ها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 123
  • بازدید دیروز : 285
  • بازدید کل : 230196

طراحی و مونتاژ گیربکس حلزونی در CATIA Assembly Design


طراحی و مونتاژ گیربکس حلزونی در CATIA Assembly Design

در این مجموعه آموزشی قصد داریم یک گیربکس حلزونی (Spiral Gearbox) با نسبت تبدیل 6:1 را مدلسازی نماییم. چنانچه در تصاویر زیر مشاهده می نمایید تعداد دندانه های چرخ حلزون 24 عدد، مدول آن 4 میلی متر، قطر خارجی آن 108 میلی متر و شعاع سر دندانه 8 میلی متر می باشد. شما می توانید با مراجعه به کتاب های طراحی و جداول استاندارد موجود در صنعت این گیربکس را به راحتی طراحی نمایید.

طراحی، مدلسازی و مونتاژ عینک در نرم افزار کتیا

طراحی و مدلسازی موس کامپیوتر در نرم افزار کتیا

طراحی، تحلیل و بهینه سازی سبد سرخ کن در نرم افزار کتیا

قطر شافت حلزون آن برابر 32 میلی متر و سری دندانه های آن یک راهه می باشد. چرخ حلزون این گیربکس روی یک شافت سوار می شود. در دو طرف شافت مذکور دو عدد بلبرینگ در نظر گرفته شده است. حلزون این گیربکس بر روی دو بلبرینگ سوار شده و در یک طرف آن که به موتور متصل می شود یک کوپلینگ یا آداپتور نیز متصل می باشد. این مجموعه در داخل یک محفظه قرار داده می شود و داخل آن روغن ریخته شده و به عنوان یک گیربکس با نسبت تبدیل 6:1 و تغییر جهت 90 درجه حرکت دورانی استفاده می شود.

از آنجایی که هدف از این مجموعه صرفا مدلسازی و مونتاژ قطعات می باشد از پوسته گیربکس و کوپلینگ آن صرف نظر شده است. دقت داشته باشید که این مجموعه صرفا جنبه آموزشی دارد. با فراگیری این مجموعه اولا با یک گیربکس ساده که در صنعت کاربرد فراوانی دارد آشنا می شوید و ثانیا نحوه مدلسازی چرخدنده و بلبرینگ را یاد خواهید گرفت و مونتاژ قطعات یک دستگاه را نیز تمرین خواهید کرد.

آموزش طراحی و مونتاژ گیربکس حلزونی در نرم افزار کتیا،یک مجموعه آموزشی مونتاژی در نرم افزار پیشرفته کتیا است، که مشتمل بر 10 فایل ویدیویی، 100 دقیقه آموزش مفید، به زبان فارسی گردآوری شده است.

پردازش ابر نقاط و مهندسی معکوس در نرم افزار کتیا

طراحی، مدلسازی، سطح سازی، آنالیز و تحلیل در نرم افزار کتیا

طراحی و مدلسازی فنر با گام متغیر در نرم افزار کتیا

جهت دانلود آموزش طراحی و مونتاژ گیربکس حلزونی در نرم افزار کتیا به مبلغ 20000 تومان و دانلود آن بر لینک پرداخت و دانلوددر پنجره زیر کلیک نمایید.

!!لطفا قبل از خرید از فرشگاه اینترنتی برتر فایل قیمت محصولات ما را با سایر محصولات مشابه و فروشگاه ها مقایسه نمایید!!

اگر به فراگیری مباحث مشابه مطلب بالا علاقه‌مند هستید، آموزش‌هایی که در ادامه آمده‌اند نیز به شما پیشنهاد می‌شوند:

طراحی و آنالیز چرخدنده مارپیچ در نرم افزار کتیا

طراحی پارامتریک چرخ دنده ساده با استفاده از فرمول نویسی در نرم افزار کتیا

طراحی و مدلسازی توپ در نرم افزار کتیا

طراحی و مدلسازی حلقه پیچیده در نرم افزار کتیا

طراحی و مدلسازی گره پیچیده در نرم افزار کتیا

طراحی و مدلسازی سیم مارپیچ در نرم افزار کتیا

طراحی و مدلسازی اسلحه کلاشنیکف در نرم افزار کتیا

 

 

طراحی و مونتاژ گیربکس حلزونی در CATIA Assembly Design, CATIA Assembly Design, طراحی گیربکس حلزونی, مونتاژ گیربکس حلزونی, طراحی قطعات گیربکس حلزونی, طراحی دنده حلزونی, طراحی شفت گیربکس حلزونی, طراحی بوش گیربکس حلزونی, طراحی پیچ و مهره گیربکس حلزونی, طراحی روانکار گیربکس حلزونی, طراحی محور گیربکس حلزونی, طراحی پوشش گیربکس حلزونی, طراحی بلبرینگ گیربکس حلزونی, طراحی سیستم ترمز گیربکس حلزونی, طراحی سیستم روغن گیربکس حلزونی, طراحی سیستم خنک کننده گیربکس حلزونی, طراحی سیستم فیلتر گیربکس حلزونی, طراحی سیستم جریان هوا گیربکس حلزونی, طراحی سیستم کنترل گیربکس حلزونی, طراحی سیستم حفاظت گیربکس حلزونی, طراحی سیستم صدا گیربکس حلزونی, طراحی سیستم لرزش گیربکس حلزونی, طراحی سیستم تعلیق گیربکس حلزونی, طراحی سیستم انتقال نیرو گیربکس حلزونی, طراحی سیستم انتقال حرکت گیربکس حلزونی

 


مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

ایران، خراسان شمالی، شهرستان بجنورد، خیابان امام خمینی، پلاک 25

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "برتر فایل" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما