برتر فایل

برتر فایل

یک فروشگاه مرجع با هدف انتشار آموزش‌های کاربردی از نرم افزارهای مهندسی (CAD CAE CAP CAM)، تحقیق، پروژه، جزوه، کتاب و... است که به منظور دسترسی راحت تر، سریع تر و ارزانتر شما دانشجویان و پژوهشگران به تحقیقات مد نظرتان تاسیس شده است

مهندسی کنترل

مهندسی جوش

مهندسی رباتیک

مهندسی پزشکی

مهندسی صنایع

مهندسی متالورژی و مواد

مهندسی عمران

مهندسی برق

پیوند ها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 223
  • بازدید دیروز : 314
  • بازدید کل : 234181

جزوه راکتورهای شیمیایی


جزوه راکتورهای شیمیایی

در طراحي كليه فرآيندهاي مختلف صنعتي كه هدف، كسب ارزش افزوده از طريق تبديل شيميايي مواد اوليه به محصولات مي باشد كه اغلب مرحله تغيير شيميايي نبض فرآيند محسوب مي شود و اين مرحله اي است كه فرآيند را از لحاظ اقتصادي توجيه يا رد مي كند. اين مرحله تغيير شيميايي در دستگاهي به نامراكتور انجام مي شود. راكتور به عنوان قلب هر فرآيند شيميايي وظيفه تبديل و تغيير مواد اوليه به محصولات را دارد و برحسب طراحي راكتور براي فرآيند خاص، شرايط خوراك ورودي بهراكتور متفاوت مي باشد.

به عبارت ديگر مواد اوليه، نياز به تغيير و تحولات فيزيكي (بعضاً شيميايي محدود) دارند تا جهت انجام واكنش در داخلراكتور آماده شوند، ممكن است محصولات توليد شده به همراه مواد اوليه تبديل نشده از راكتور خارج شوند. در اينصورت در ادامه از واحدهاي جداسازي استفاده مي شود تا بتوان محصول را با خلوص بالاتر بدست آورد.

طرح بالا شمايي كلي ازراكتور است كه در آن دو نوع ماده اوليه A و B پس از عبور از مراحل آماده سازي به راكتور وارد مي شوند و خروجي ازراكتور در سه مرحله جداگانه، جداسازي مي شوند. در نتيجه تمام ناخالصي هاي گازي، مايع و يا جامد با عبور از مراحل تصفيه و جداسازي از سيستم خارج مي شوند. بايد توجه داشت كه در طراحي يك راكتور، هدف همواره توليد حداكثر محصول مطلوب و حداقل محصول نامطلوب است تا مخارج جداسازي را به حداقل برسانيم. به عبارت ديگر اگر درصد تبديل و بازده يك راكتور پايين باشد در ادامه هزينه هاي جداسازي به شدت افزايش پيدا خواهد كرد...

جزوه آموزشی راکتورهای شیمیایی، مشتمل بر 3 فصل، 112 صفحه، به زبان فارسی، با فرمت pdf، به ترتیب زیر گردآوری شده است:

  • فصل 1: واكنش هاي شيميايي
  • فصل 2: راكتورهاي شيميايي
  • فصل 3: نرم افزارهايي براي محاسبه شرايط راكتور

جهت خرید جزوه آموزشی راکتورهای شیمیایی، به مبلغ استثنایی فقط 15000 تومان و دانلود آن بر لینک پرداخت و دانلود در پنجره پایین کلیک نمایید.

 

پس از ثبت ایمیل و ادامه عملیات خرید لینک دانلود نمایش داده شده و به ایمیل شما نیز ارسال می شود.

 

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید:


chemical reactors_1590759286_40719_8469_1231.zip    3.20 MB


مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

ایران، خراسان شمالی، شهرستان بجنورد، خیابان امام خمینی، پلاک 25

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "برتر فایل" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما